همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه - هر آنچه برای خانواده نیاز دارید و یک مشاور می تواند با روش های علمی به شما کمک کند تا در زندگی موفق باشید. مشاوره حضوری، تلفنی
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲ –۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ – ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

  • ۰
  • ۰

سلام لطفا پاسخگوی سوالم باشید که از استرس دارم هلاک میشم
من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم منی ایشون رو پشتم ریخت
ولی نمیدونمآب منی با واژنم برخورد داشت یا نه
درضمن من تخمدان پلی کیستیک دارم
خودمم باکره هستم
و رابطمون روز چهارم پریودم بود
این ماه پریودم عقب افتاده از بی بی چک استفاده کردم که جواب
منفی بود
به همین جواب اکتفا کنم؟!
استرسم خیلی زیاده
نامزدم میگه استرسم بی مورده چون اتفاقی نیفتاده ولی بازم میترسم

مشاور گفته:

با سلام خدمت شما دوست عزیز
دقت کنید که باکرگی شما تاثیری بر باردار نشدن شما ندارد . بهتر است در این موارد از کاندم استفاده کنید و در صورتی که رابطه پر خطری داشتید قبل از ۷۲ ساعت از قرص اورژانسی استفاده کنید .
با توجه به اینکه تخمدان شما پر کیست می باشد امکان تاخیر در پریودی وجود دارد و همچنین استرس شما نیز می تواند بر این تاخیر تاثیر گذارد .
بهتر است برای اینکه اطمینان بیشتری کسب کنید به صورت حضوری به متخصص زنان مراجعه کنید تا بررسی د این مورد صورت گیرد و دلیل تاخیر در پریودی شما مشخص شود.
با توجه به اینکه بی بی چک منفی بوده است احتمال بارداری تقریبا منفی می باشد اما بازهم برای اطمینان در این مورد با متخصص صحبت کنید

منبع :احتمال بارداری در نامزدیمشاوره خانواده

  • ۹۸/۰۵/۲۷
  • dr razavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی