همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه - هر آنچه برای خانواده نیاز دارید و یک مشاور می تواند با روش های علمی به شما کمک کند تا در زندگی موفق باشید. مشاوره حضوری، تلفنی
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲ –۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ – ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

  • ۰
  • ۰

سلام با یک دختر آشنا شدم و با خانواده رفتیم برایه ادامه کارها دختر 5 سال از من کوچک تر است من 23 سالمه و قد 140 سانتی متر هست که نزدیک 40 سانتیمتر من بلند ترم و شکل صورتی اش مادرم پسند نکرده ریز و کوچک است حالا مادرم مخالفت می کند می گوید خودت پشیمان می شوی در آینده من هم بخاطر اخلاق خیلی خوب و مهربانی زیاده که دختر دارد خیلی برام مهمه حالا دو دل ماندم یکی دخترخاله هام دید ما رو باهم گفت که من خیلی سر تر هستم ازش خانواده اش اصلا سخت گیر نیستن و با همه شرایطی کنار میان حالا من دو دلم چکار کنم لطفا راهنکایی کنید از یک طرف اخلاق خوبش و سادگی خانوادش دوس دارم از یک طرف می ترسم فامیل مسخره ام کنن

مشاور گفته:

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این مورد نیاز است که شما تصمیم گیری کنید و اینکه بدانید معیارهای شما برای ازدواج چه ویژگی هایی می باشد؟
۲٫ چند مدت است این خانم را می شناسید؟
۳٫ احساس شما نسبت به زیبایی و اندام و قیافه ایشان چیست؟
۴٫ چه احساسی دارید وقتی کنار او قرار می گیرد؟
۵٫ مشاوره پیش از ازدواج را دریافت کرده اید؟

 

منبع :اختلاف زیبایی و قد- مشاوره خانواده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی