همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه - هر آنچه برای خانواده نیاز دارید و یک مشاور می تواند با روش های علمی به شما کمک کند تا در زندگی موفق باشید. مشاوره حضوری، تلفنی
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲ –۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ – ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

  • ۰
  • ۰

تفاوت خانوادگی

با سلام و عرض ادب
بنده پسری 28 ساله کارمند که مدت دوماهه نامزد کردم.تحصیلات هردویمان دکترا است. و به هم علاقه داریم چند وقتی هم قبل از نامزدی باهم بودیم و مشکلی نداشتیم. خانواده من به علت تفاوت هایی که بین خانواده ها بود مخالف بودن ولی با اصرار بنده موافقت کردند.ما هنوز رسما عقد نکردیم.ما دو نفر خداروشکر باهم مشکلی نداریم مشکل اصلی تقاوت فرهنگ ها و خانواده هاس.مثلا خانواده من مذهبی و اهل نماز و روزه در حالی که پدر عروس خانم اصلا هیچ اعتقادی به این مسایل ندارند. و کلا خانواده ی آزادتری نسبت به ما هستند حتی دخترعموها و پسر عموها روبوسی هم می کنند. که به شدت مخالف هستم (البته عروس قول داده که دیگه اینکارو انجام نمیده).شب نامزدی هم رفتارهایی از خانواده فامیل های عروس دیدیم که اصلا در حد خانواده و پرستیژ خانواده ی ما نبودند و به شدت همه ی فامیلمون به من خرده گرفتند که چرا با چنین خانواده ای وصلت کردم. الان منو دو دل کرده اند نمیدونم چی درسته چی غلط. امیدوارم شما بتونین منو کمک کنید!

 

مشاور گفته:

با سلام خدمت شما دوست عزیز
دقت کنید که تفاوت های فرهنگی و مذهبی و قومیت نقش مهمی در زندگی افراد ایفا می کند و یم تواند در روند زندگی شما مشکلاتی را ایجاد کند .
۱٫ همسرتان نیز با فرهنگ و باورهای مذهبی خانوادیشان مخالف می باشند و به فرهنگ و مذهب شما نزدیکی دارند؟
۲٫ چند مدت است ایشان را می شناسید و در این شناخت ایشان در دنیای واقعی به صحبت هایی که می گویند عمل می کنند و می توانند ان را انجام بدهند؟
۳٫ شما می توانید با این تفاوت ها در کنار خانواده نامزدتان قرار بگیرید و احترام آنها را حفظ کنید؟
۴٫ مشاوره پیش از ازدواج را دریافت کرده اید؟
۵٫دیدگاه شما نسبت به فرهنگ و باورهای مذهبی انها چیست؟
۶٫ همسرتان در مورد این واکنش های خانواده ها و تفاوت ها چه دیدگاهی دارند؟

منبع :تفاوت خانوادگی- مشاوره خانواده

  • ۹۸/۰۵/۲۷
  • dr razavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی