همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه - هر آنچه برای خانواده نیاز دارید و یک مشاور می تواند با روش های علمی به شما کمک کند تا در زندگی موفق باشید. مشاوره حضوری، تلفنی
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲ –۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ – ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

  • ۰
  • ۰

الان نزدیک به 3 ماهه عقد کردم به تازگی پی بردم همسرم با زنی که سوهر داره و در زندگیش مشکل داره در ارتباطه و کلا اون خانم بچه هاش هم درجریان در جریانند دو تا دختر داره نوجوون و کودک من اون خاتم رو هم میشناسم قبلا هم فهمیده بودم همسرم توی گذشته اش باهاش دوست بوده اما قسم خورد که از وقتی من اومدم تو زندگیش دیگه به اون خانم کاری نداشته تا همین یک هفته پیش گفت خانمه بود باهاش دوست بودم تهدیدم میکنه
منم گفتم چرا مگه تو نگفتی تموم شده و گفتم پیامها رو بفرست برام که از توی پیامها متوجه شدم که با هم بیرون میرفتن و به اون خانم هم نگفته بود که زن گرفته و اون خانواده من رو میشناسه همسرم از چشمم افتاده و دیگه علاقه ای بهش ندارم که اینقدر راحت بهم دروغ گفت اما حاضر نیست جدا بشیم و میگه درست میشم اما باورش ندارم اصلا و میگه جدا بشیم من برای پدرت دارم
واقعا دارم عذاب میکشم از طرفی میترسم دعوا بشه بین خانواده ها
نمیدونم باید چیکار کنم .

مشاور گفته:

با سلام خدمت شما دوست عزیز
بهتر بود در همان دوران نامزدی این موضوع را جدی میگرفتید و بررسی دقیق تری در این مورد می کردید برای خیانت نیاز است که در اول فرد از رفتار خود پشیمان باشد در عمل البته نه در حرف به تنهایی و بعد اینکه به زندگی مشترک متعهد باشد و در این تعهد ثبات داشته باشد.
در این مورد نیاز است که با دقت بیشتری و با دلایل قانع کننده به زندگی مشترکتان ادامه بدهید نه از ترس بحث و دعوا چون این دلیلی برای وارد شدن به یک زندگی مشترک نمی باشد.
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ این خانم همسر شما را به چه چیزی تهدید کرده اند؟
۳٫ همسر شما از رفتار خود پشیمان می باشد؟
۴٫ در واکنش به تهدید این خانم همسر شما چیکار کردند؟
۵٫ شما این خانم را از کجا می شناسید؟

منبع :پی بردن به خیانت همسرم- مشاوره خانواده

  • ۹۸/۰۵/۲۷
  • dr razavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی