همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه - هر آنچه برای خانواده نیاز دارید و یک مشاور می تواند با روش های علمی به شما کمک کند تا در زندگی موفق باشید. مشاوره حضوری، تلفنی
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲ –۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ – ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

  • ۰
  • ۰

برون فکنی

سلام دختری هستم ۲۰ ساله که از ۱۷ سالگی به طور خودبه خودی دچار برون فکنی شدم اولین بار که کنار پدر و مادرم خواب بودم این اتفاق واسم افتاد و مثله ارواح تو خونه میچرخیدم و از دیوارها رد میشدم و بعد مکررا دچار این حالت شدم حتی یکبار در این حالت موجوداتی منو اذیت میکردند اینا همه در صورتیه که من اصلا نمیخوام اینجوری باشم و خیلی میترسم خواهشا بگین چی کار کنم که این حالت دیگه بهم دست نده چون اصلا با آرامش نمیخوابم و خیلی اذیت میشم تورو خدا کمکم کنین

 

منبع :برون فکنی- مشاوره خانواده

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • dr razavi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی