همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه - هر آنچه برای خانواده نیاز دارید و یک مشاور می تواند با روش های علمی به شما کمک کند تا در زندگی موفق باشید. مشاوره حضوری، تلفنی
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲ –۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ – ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

  • ۰
  • ۰

مخالفت خانواده

سلام. دختری 32 ساله و شاغل و مجرد هستم. 4سالی هست که یک خواستگار دارم که بخاطر آشنایی بیشتر باهم رابطه پیدا کردیم و بهم علاقه داریم ولی خانواده من مخالف این ازدواج هستن. چون من شغل دایمی دارم و ایشون شغل آزاد دارن. هر تلاشی کردیم که راضیشون کنیم نتونستیم. هیچ مشکل دیگری ندارن. لطفا راهنمایی کنین که چیکار کنیم. از این وضع خسته شدیم.

 

مشاور گفته:

با سلام خدمت شما دوست عزیز
بهتر است سعی کنید در این مورد با مشورت با خانواده ، مشاوره پیش از ازدواج، تحقیق و مشورت با خانواده در این مورد تصمیم گیری کنید.
۱٫ این آقا چند سال دارند؟
۲٫ معیارهای شما برای انتخاب ایشان چیست؟
۳٫ ایشان به صورت رسمی به خواستگاری آمده اند و یا با خانواده شما به صورت حضوری صحبت کرده اند؟
۴٫ رابطه خودتان با خانواده چگونه می باشد؟
۵٫ شما برای راضی کردن آنها چه مسیری را دنبال کرده اید؟

 

منبع :مخالفت خانواده- مشاوره خانواده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی