همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه - هر آنچه برای خانواده نیاز دارید و یک مشاور می تواند با روش های علمی به شما کمک کند تا در زندگی موفق باشید. مشاوره حضوری، تلفنی
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲ –۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ – ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

  • ۰
  • ۰

باسلام
پسری هستم24ساله
از سال89عاشق دختری شدم در سن کم
و بعد دو سال متوجه شدم دو طرفه هست
تا سال96با هم درارتباط بودیم و خانواده من اطلاع داشتن
بعد سال96ترکم کرد بخاطر بیکاری و سربازی و….
امروز سال98 با ملی اسرار زنگ زد بهم گفت اگر منو میخوای باید اقدام کنی ب خواستگاری، من شغلم محکم نیست و پرامد انچنانی ندارم،و بابامینا دوطبقه هستن و میتونن یک منزل در ابتدا در اختیارم بزارن،ولی با شرایط من….
میخوام راهنمایی کنید ک برم خواستگاری؟
من عاشقش بودم و هستم و رابطه نامشروع هم نداشتیم
راهنمایی لطفا

ییاسر گفته:

۱۹سالشونه
۶ماه
معیارم عتشق بودن و پاک بودنشه
اشنای یکی تز اقوام ما بودن اشناشدیم
ازنظر مالی من یرکار میرم ولی درامدم خیلی زیاد نیست،منتها توی مدتی ک کارمون اوکی بشه کار من هم محکمتر میکنم و جمع و جور میکنم
سربازی نرفتم. چون شغلم ازاد بوده همیشه
خانوادم باهامن خونه بهم میدن،و کمک میکنن اما وضعشون متوسطه

 

منبع :مشکل در خواستگاری- مشاوره خانواده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی