همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه - هر آنچه برای خانواده نیاز دارید و یک مشاور می تواند با روش های علمی به شما کمک کند تا در زندگی موفق باشید. مشاوره حضوری، تلفنی
۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲ –۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ – ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

  • ۰
  • ۰

سلام‌من ۲۹ ساله هستم. به مدت یک ساله با آقایی همسن خودم برای اشنایی درارتباطیم از این رابطه خواهر من و مادر ایشون در جریان هستند. تمام اخلاق این اقا مورد تایید من هست و ایشون هم میگن اخلاقیات من مورد تاییدشون هست. رابطه مون نسبتا صمیمی هست. بهم دیگه علاقه داریم و به محض حل شدن قضیه سربازی ایشون خانواده شون اقدام میکنند برای خواستگاری و ازدواج‌ این نظر خودمون بوده که بعد سربازی بخوایم رابطه رسمی بشه. الان موضوعی که به شدت ذهن منو مشغول کرده وسواس کنترل مادر ایشون هست. به شدت فرزندانش رو کنترل میکنه باید بهش دقیقا اطلاع بدن چه ساعتی از سار کار تعطیل شدن کجا رفتن و چرا رفتن این موضوع منو به شدت اذیت میکنه میترسم دراینده باز هم ایشون بخوان کل زندگی ما رو کنترل کنند. وضع کنترلیشون هم نامزد بنده رو اذیت میکنه و گاهی ما مجبور میشیم برای رهایی از کنترل ایشون تو دیدارامون تاخیر ایجاد کنیم. موضوع دوم اینه که مادرشون حتی داخل سلیقه ایشون برای خرید هم کنترل میکنند اینو چند خریدی چرا خریدی قشنگ نیس و بهت نمیاد و حتی باخواهرشم هماهنگ میکنه تا این چیزهارو بهش بگن و این موضوع باعث میشه نامزد من از خریدش دلزده بشه و ترس داره برای خودش چیزی بخره هرچیزی بخواد بخره اول برای مادرش عکس میزنه اگه اون اوکی داد میخره. با توجه به اینکه بقیه رفتارهاشون رو من میپسندم و علاقه ای که بین ما هست ممنون میشم راهنماییم کنید چجوری میتونم با این قضیه کنترل مادرشون کنار بیام یا اینکه چجوری نامزدم رو متوجه رفتار اشتباهش بکنم واقعا درمونده شدم ممنون میشم کمکم کنید

با سلام خدمت شما دوست عزیز
این موضوع مهمی می باشد و نیاز است که شما در همین پروسه رابطه به ان توجه داشته باشید چون موضوع وابستگی می تواند مشکلات زیادی را با خود ایجاد کند.
۱٫ این آقا چند سال دارند؟
۲٫ میزان تحصیلات و شغل ایشان چیست؟
۳٫ خانواده ایشان راضی به زادواجشان با شما هستند؟
۴٫ عکس العمل این آقا در مقابل مادشان چگونه می باشد ایا دائم به ایشان گزاش کاری خود و خرید را می دهند؟
۵٫ عکس العمل شما چگونه می باشد؟
۶٫ معیارهای شما برای انتخاب ایشان چیست؟

 

منبع :وسواس کنترل مادرپسر- مشاوره خانواده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی